Saturday, February 13, 2010

Perpisahan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

  • Pihak kami percaya ramai masih mengenali Puan Zaiton Binti Kassim(Kak Ton) yang setia berbakti buat Sekolah Menengah Sains Alam sejak dari awal penubuhannya. Walaupun Kak Ton bukan merupakan seorang tenaga pengajar yang membantu kejayaan kita secara langsung namun peranan yang dimainkan oleh beliau dalam membantu pentadbiran sekolah harus dihargai.
  • Buat pengetahuan semua, Kak Ton bakal bersara wajib pada 31 Mac 2010. Oleh yang demikian pihak kami ingin mengambil kesempatan ini untuk menyediakan "spreadsheet" bagi membolehkan rakan-rakan menyampaikan penghargaan kepada Kak Ton.
  • Jika rakan-rakan ingin menyampaikan cenderahati kepada Kak Ton, rakan-rakan boleh menghubungi Encik Ahmad Shafrin Bin Abdul Aziz bagi tujuan berikut.
  • Pihak kami cuba mengaturkan agar ucapan-ucapan tersebut sampai ke tangan Kak Ton sebelum tarikh persaraan beliau.
Credit untuk Izzat A. Rahman
  • Besar harapan kami jika rakan-rakan dapat menyediakan ucapan yang ringkas atau puisi dan sebagainya buat tatapan Kak Ton.
  • Akhir kata. Selamat maju jaya.
p/s: pihak kami sedang bekerjasama dengan pihak ASiS bagi menyediakan maklumat terkini mengenai sekolah yang tercinta.

p/s/s: pihak kami berharap rakan-rakan tidak salah faham dengan gambar Kak Ton yang diletakkan di blog ini. Kami percaya insan-insan terbabit membuat aksi tersebut atas niat untuk bergurau dan juga bukti keakraban Kak Ton dengan para pelajar ASiS... :D

p/s/s/s: Untuk menghantar pesanan pada kak ton.. sila klik sini atau pada ayat "spreadsheet"

p/s/s/s/s: Encik Ahmad Shafrin boleh dihubungi melalui suaraguru@gmail.com


(MOHD AKMAL MEHAT)

1 comment:

Johnny Pimples said...

haha kak ton kak ton. all the best :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails