Tuesday, March 23, 2010

Pencarian

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Rakan-rakan yang dihormati sekalian,

Kejayaan sesebuah organisasi bukan hanya bergantung kepada pengurusan yang cekap malah dipengaruhi oleh penglibatan aktif ahli-ahli dalam organisasi terbabit. Sebuah istana yang tersergam indah tetapi sunyi tidak akan berseri jika hanya ada beberapa penghuni yang mendiaminya. Pihak kami percaya rakan-rakan lebih gemar untuk tinggal di sebuah rumah yang sederhana tetapi penghuninya sentiasa berkerjasama secara muhibbah.

Oleh yang demikian, pihak kami bercadang untuk meluaskan lagi penyertaan ahli-ahli OASiS dalam blog rasmi ini. Pada ketika ini, hanya terdapat 4 orang penulis sahaja bagi menyerikan blog yang masih berusia setahun jagung. Pihak kami menyeru rakan-rakan yang ingin menghulurkan tangan dengan menganggotai barisan penulis blog ini untuk menghubungi pihak kami dengan kadar segera. Harapan kami adalah untuk melihat barisan penulis dianggotai oleh semua wakil "batch" OASiS agar tiada individu/kumpulan yang merasakan diri mereka terpinggir dalam menjayakan agenda Sekolah Menengah Sains Alam Shah dan OASiS.

Syarat-Syarat
  1. Bekas pelajar Sekolah Menengah Sains Alam Shah
  2. Mempunyai penguasaan Bahasa Melayu dan/atau Bahasa Inggeris yang baik.
  3. Mampu bekerjasama dengan baik bersama rakan-rakan penulis dan juga rakan-rakan OASiS


Maklumat


Jika berminat sila hantarkan maklumat yang berikut ke modoasis@gmail.com
  • Nama penuh
  • Batch
  • No. KP ( bagi tujuan pengesahan diri dengan data OASiS)
  • Alamat blog peribadi(jika ada)
Pihak kami akan menghubungi rakan-rakan dengan kadar segera setelah mendapat maklumat yang berikut. Jemputan menjadi penulis blog akan dihantar melalui emel yang digunakan oleh rakan-rakan ketika memohon menjadi penulis blog.

p/s: Jika rakan-rakan tidak menerima sebarang jawapan daripada pihak kami dalam waktu seminggu sila tinggalkan pesanan di bahagian komen.

Sekian. Terima Kasih.

~~Menzahirkan Pemimpin Bertaraf Dunia~~

(MOHD AKMAL MEHAT)

2 comments:

Anonymous said...

MUHAMMAD HIDAYAT BIN JAMALLUDIN HELMI
BATCH KE-6 (SAVIOUR)
920304115619

khairul asyraf said...
This comment has been removed by a blog administrator.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails