Thursday, March 4, 2010

Keputusan SPM 2009 Khamis Ini

Assalamualaikum wbt dan salam 1 Malaysia,

Buat kesemua Sa[VI]ours yang tengah menunggu keputusan SPM 2009.

Keputusan SPM 2009 boleh diketahui pada 11 Mac ini (Khamis depan) bermula pukul 10 pagi di sekolah.

"KUALA LUMPUR, 4 Mac (Bernama) -- Keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dan Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM) 2009 akan diumum pada Khamis depan."

Ketua Pengarah Pelajaran, Tan Sri Alimuddin Mohd Dom di dalam kenyataannya berkata, calon-calon boleh menyemak keputusan masing-masing yang akan dikeluarkan di sekolah-sekolah mulai pukul 10 pagi pada hari berkenaan.

Calon persendirian pula katanya, akan menerima keputusan masing-masing melalui pos yang dihantar oleh Jabatan Pelajaran Negeri.

"Sejumlah 165,853 calon menduduki peperiksaan bertulis SPM di 3,569 pusat peperiksaan di seluruh negara yang bermula pada 18 Nov hingga 16 Dis lepas, katanya.Seramai 6,920 calon pula menduduki peperiksaan STAM di 98 buah pusat peperiksaan yang berlangsung dari 19 hingga 27 Okt lepas."

Pastinya, keputusan SPM untuk ASiS pada kali ini amat ditunggu-tunggu,bukan sahaja oleh generasi ASiS ke-6, malahan warga OASiS keseluruhannya.Mampukah ASiS mencipta sejarah kali ini?Adakah ia mampu mengekalkan kecemerlangan ASiS sebelum ini?

Pastinya ia akan terjawab pada Khamis depan.

Justeru saya mengajak kepada semua warga OASiS, sama-samalah kita berdoa agar ASiS memperoleh kejayaan pada kali ini, Ameen Insya Allah.


"SEDERAP MELURU MEMBURU 10A+"



NADLY AIZAT
OASiS0405

5 comments:

FITTO ;) said...

SEMOGA ASIS DPT #1.
**cuak
hehe

Nicholas CW Ng said...

tkut la... adoi... tinggal seminggu lg jek... :(

Rashdan Roslan said...

just hope 4 the best....
mudah-mudahan....

erul alambina said...

al da besh!
untung2 ley beat SASER..huk3 ^^

aku@dbs07 said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails